Reklamacje
Przed odbiorem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie stanu taśm pakowych oraz etykiet.
 

 

 
 Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności Kuriera lub bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki. Reklamacje z tytułu uszkodzeń lub braków można zgłaszać tylko w dniu doręczenia przesyłki. 

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien NIEZWŁOCZNIE skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub drogą elektroniczną. Następnie odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu:
 
Firma Popiel
ul. Turystyczna 1a, 25-545 Kielce.

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Dostarczenie (zwrot) uszkodzonej lub niezgodnej z opisem przesyłki powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 14 dni od daty sprzedaży (odbioru). Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.
 
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup.
Przesyłkę należy odesłać poprzez Pocztę Polską: listem poleconym ekonomicznym lub paczką pocztową ekonomiczną.  
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia (od otrzymania reklamowanego produktu).
 
 
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Produkty takie jak: monstrancje, tabernacula, kielichy, puszki, relikwiarze oraz wszelkie produkty wykonywane na zamówienie nie podlegają reklamacji ani zwrotowi z wyjątkiem sytuacji, gdy towar nie jest 100% wartości.
 
 
Reklamacja w przypadku przesyłek uszkodzonych w transporcie przez firmę doręczeniową powinny być zgłoszone w dniu dostarczenia przesyłki. Reklamacje uszkodzonych przesyłek przyjmowane są tylko w dniu doręczenia. Po stwierdzeniu uszkodzeń w przesyłce należy niezwłocznie wezwać Kuriera i spisać protokół szkody.
Tylko na podstawie tego protokołu będą uznawane wszelkie roszczenia reklamacyjne.
 
 
 
Nieodebranie przesyłki z zamówionym towarem jest jednoznaczne z naliczeniem kosztów przesyłki i zwrotu poniesionym przez sklep.
Zamawiający zobowiązuje się w razie nieodebrania przesyłki w terminie do pokrycia kosztów przesyłki i zwrotu. 
 

   

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl