Ojciec Pio (1887-1968), święty naszych czasów, stygmatyk, mistyk,uzdrowiciel z chorób duchowych i fizycznych. Święty nas wszystkich, do którego możemy się zwrócić z każdą radością i troską, gdyż nas zapewnił: „Każdy może powiedzieć: Ojciecjest cały mój”. Nie zostawił nas bez pomocy: „Po mojej śmierci będę mógł czynić więcej dobra. Moja prawdziwa misja zacznie się dopiero po mojej śmierci”. Święty, z którym kto raz się zaprzyjaźni w modlitwie, ten może mieć pewność, że do końca życia będzie pod jego czułą i troskliwą opieką.
Podaj swój adres e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Chcę dostawać informacje handlowe o wyprzedażach, konkursach i innych akcjach specjalnych od nazwa sklepu na podany adres e-mail!
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.